1 Nisan 2013 Pazartesi

Pinhani Ve Moda Kompozisyonu


Önce çizimi anlatayım kompozisyon , kolaj veya konsept çalışacaksam mutlaka müzik dinliyor olurum . Fazlasıyla beslenirim çünkü o anki çizimim de dinlediğim parçanın yansıması olur. Ben de uyandırdığı ne varsa kağıda dökmeye çabalarım. Çizdiğim şeyler ise dinlediğim parçaya göre değişmektedir rock-metal tarzı dinlediğimde zincirli asi karakterler çıkar orataya, yabancı slow dinliyorsam daha sofistik entel kişilikler gibi. Yine bir kompozisyon çizimi ile karşı karşıyaydım bu sefer kavak yellerinin'de etkisiyle tanınan çok sevdiğim gruplardan biriydi kulaklarımda olan ; Pinhani.
Sindirene kadar dinledim önce, sonra elime kalemi aldım ve bir kadın , bavul , uçak , kırılan bir kadehte ortaya saçılan şarap çizdim.
Çizimlerin boyaması bitince de kompozisyon-kolaj çalışması için moda dergilerinden kestiğim küçük aksesuarları yerleştirdim . Tamamen bittiğinde ortaya çıkan tablo bir kadını anlatan ne varsa ve “gitmeye yakın” bir kadındı.
Şarkının sözlerine gelince , bir çoğumuzun bildiği gibi..

Bana bir söz verdin !
yine gelirim ” diye...
sen gelemesen bile ben gelirdim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder