29 Eylül 2013 Pazar

Ayakkabı Ve Elbise Şeklinde Vintage Not Defteri

Bu gün ünlü kozmetik mağazası Gratis'deydim. Geçmişe özel ürünler çıkarmışlar, tabii benimde geçmiş takıntımı düşünürsek ben bu ürünlere tam anlamıyla ba-yıl-dım.
Not defteri , pörtföy çanta, çerçeve, saklama kutusu, resim albümüne kadar bir çok farklı vintage çeşidiyle geçmişe gidebilirsiniz. İsterseniz
http://www.gratis.com.tr/ internet sitesine girerek, internetten sipariş verebilirseniz.


Ya da benim gibi mağazasına giderek bir çok ürünü gözlerinizle görebilir , dokunabilir hatta koklayabilirsiniz :)



Ve sonundaaa bu tatlı mı tatlı şeyler sizin olabilir. Dediğim gibi bir çok farlı not defteri vardı ama ben tasarımla uğraştığım için elbise ve ayakkabı modelini almaya karar kıldım .
Şimdilik bu kadar. Sağlıcakla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder