18 Aralık 2013 Çarşamba

Bugün Benim Doğum Günüm


Bu devirde "Accessorize ne?" diye soran olursa; "hii çok ayıp!" derim. Şaka şaka demem tabii öyle bir şey. Ama yine de siz hala Accessorize ile tanışmadınız mı? O halde ben tanıştırayım efenim. Kısaca Accessorize'ın tanımı; Aksesuar çeşitleriyle kadınların giripte çıkamadığı bir yerdir. 
Hakkını da vermiyor değil hani.
Cennet yahu resmen! Daha önce bir kaç bir şey almıştım oradan. Bu seferde doğum günü bahanesiyle 3 tane taşlı tuşlu küpeceiklerim oldu.



Sonra bir D&R yaptım.
Pucca - Ay Hadi inşallah
Yılmaz Özdi - Beraber Yürüdük Biz Bu Yıllarda
Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
gibi Kitapları aldım. Onları yazısı ayrı olacak.


Bugün'e gelince başta ailem olmak üzere; arayan, mesaj atan , kutlayan çok kişi vardı . Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum.
İyi ki doğmuşum yeaaa ben ((: 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder