19 Aralık 2013 Perşembe

Vintage Yelpaze



Geçmiş takıntım olduğumu daha önce ki yazılarımda çok defa söylemiştim. Eldivenler'i, vualetler'i, eski taçlar'ı, eski şapkalar'ı nostaljik makyajlar'ı sevdiğim kadar yelpaze'yi de çok ama çok severim. Eskiden bir tane pembe detayları olan bir yelpazem vardı. Kırmıştım oynarken. Epey bir üzüldüm arkasından, yıllar geçti karşıma ondan daha güzeli zınk diye çıkıverdi. Hiç düşünmeden aldım.


Evet klavyeyi silmem gerek ! ama konumuz bu değil. 


Hem benim yelpazem çok güzel. Gerek deseni gerek ucunda ki dantel detayıyla fazla sevdim. Aslında yelpazeyle kafasında ki tası soğutmaya çalışan nemrut insanlardan değilimdir. Hatta elimde taşımam sadece masamın üzerinde üs olarak kullanırım. Ya da fotoğraf çekerken, o nostaljik görüntüyü yakalamak için kullanırım. Her neyse işte . Ailecek seviyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder