3 Eylül 2013 Salı

Eylül Etkisi

Bugün eylül'ün o sıcak ama yakmayan havasını hissettim. Dedim madem hava güzel biraz alışveriş yapayım çizim defterim bitmiş onu yenilerim. Çıktım dışarı hava nasıl güzel öyle ? hafif bir esinti , yakmayan güneş misss.
Önce kırtasiyeye uğradım , kendime eylül ayının da verdiği etkiyle sonbahar kapaklı güzel bir 35x50 resim defteri aldım.

kırtasiyeden çıkınca bir züccaciye dükkanına çevirdim rotamı ve anneme şöyle ufak bir hediye aldım , çok beğendi :)

züccaciye işim bitince de biraz kendime çalıştımmmm :) çok şık bir küpe , iki tane de tatlı bir yüzük aldım. Fotoğrafta ki siyah bilekliği de ben yaptım yüzüklerle fazla uyumlu oldu :)


ve son olarak çizim yapmadan duramadım ortaya karışık bir şeyler çıkartmaya çalıştım umarım olmuştur ve umarım hoşunuza gider.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder