13 Eylül 2013 Cuma

Palet , Boya Meseleleri

Yine bir kırtasiye alışverişinden daha merhabalar. Bugünkü alışverişimiz, Faber Castel "Su Bazlı" tüp boyalar.
Karışımı , sürümü , dağılımı son derece yumuşak son derece kolay olay bu boyalardan fazlasıyla memnun kaldım ben.
Zaten kırtasiyede ki bayan artık beni görünce direk boya bölümüne geçer oldu :)


Kime " Artistik çizim için kapatıcı boya arıyorum" dediysem bana hep yağlı boya önerdiler ama yağlı boya tecrübelerimden biliyorum ki , çıkması ve kuruması çok zor olan bir boyadır yağlı boya. 
O nedenle kadın da fırçadan ve paletten rahatlıkla çıkarabilirsiniz, yıkaması çok kolaydır deyince atladım resmen. 
Ve ardından ilk denememı yaptım tabii ki :)




Hani hep satmak için bir ürünü ballandıra ballandıra anlatırlar ya şansıma anlatılanların hepsi doğru çıktı. Karışımı , sürümü hatta yıkaması bile keyif verici oldu benim için.
Şimdilik sağlıcakla





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder