14 Eylül 2013 Cumartesi

Verdik Gitti :)

Bugün cumartesi ! yani kuzenimin sözü vardı. o nasıl tatlı bir heyecandır öyle :) evde bir telaş bir telaş. Aile arsında bir söz olmadı bu yaklaşık 35-40 kişi vardı. Güzel oldu , şen oldu . Allah utandırmasın ikisini de ve bir ömür boyu mutlu kılsın.
Gelelim bu postun fotoğraflarına ,

Bunlar Söz kurabiyesi ve şekerlerimiz




Dediğim gibi çok fazla kalabalıktı o nedenle ancak şekerlerle idare edeceksiniz. 

Bu arada takma tırnak almıştım söz için, yalnız bu takma tırnakların özelliği üzerine oje sürülebilmesi  ya da istediğiniz zaman asetonla silip başka bir ojeye geçiyorsunuz. Anlayacağınız çok amaçlı 
Fakat biraz fazla uzun :) 
Orjinal rengi beyazdır ben siyah oje sürdüm , tabii ilk denemem olduğu için pek beceremedim.



Gördüğünüz gibi kenarlarına tam sürememiş ve parmaklarıma bulaştırmış durumdayım.  Ama olsun ben kısa zaman da bunlara da alışırım ki ! 
Sağlıcakla





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder