21 Eylül 2013 Cumartesi

Saç Dökülme Karşıtı Şampuan

Saçlarım ince ve az uzayan bir yapıya sahip olduğu için yazın "sinamekili kür" yapıyordum ve saçlarım da inanılmaz bir değişim oldu dolgunlaştı , eskisi gibi dökülmemeye başladı dahası uzadı ! Tabii sonuçları aldıkça keyiften dört köşe oluyordum :) fakat sonbahar gelince bağzı sağlık sorunlarımdan dolayı bırakmak zorun da kaldım. Ama o üç aylık dönemde çevrem de ki herkes saçımın uzadığını ve parlak göründüğünü söylemeye başlamıştı.
Kısmetse yazın yine devam edeceğim kaldığım yerden o vakit kürü de paylaşmış olurum blogda.
kür'ü bırakınca ve mevsim dönüşleri başlayınca saçım yine eskisi gibi dökülmeye başladı .
Önceleri geçer diye fazla üzerine gitmedim ama iki buçuk haftadır devam edince artık bir dur demek lazım dedim bu dökülmeye. 
Biraz araştırma yapınca "Loreal Paris Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı" şampuanı almaya karar verdim. Bu sabah gözümü açar açmaz ilk işim bu oldu :)

Memnun kalır mıyım hiç bilmiyorum ? sonucu ancak 3-4 hafta sonra almaya başlarım sanırım . Ama ilk denemem de deneyimlerimi yazmayı ihmal etmeyeceğim . Şimdi sağlıcakla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder