21 Eylül 2013 Cumartesi

Bir Ürün Tanıtımı ; Yüz Temizleyici Peeling

Cildiniz yıkandıktan üç gün sonra yağlanmaya mı başlıyor ?
Cildinizde sivilce , isilik çok mu ?
Bu iki sorunun cevabı, evetse bu sorunlarımı kısmen de olsa çözecek bir ürünle karşılaştım.
Ürünü hafta da bir kez kullanıyorsunuz eğer cildiniz çok yağlanıyorsa iki kez.
Yapmanız gereken tek şey ürünü yüzünüze sürüp 30-35 saniye bekletiyorsunuz sonra ovmaya başlıyorsunuz , ovalama işlemini yapınca cildinizde ki tüm ölü deri atılmış oluyor. En son iyi ce duruluyorsunuz, hepsi bu kadar işte.


Ürünü aktardan aldım . Muhtemel almaya gittiğiniz de cilt tipinizi soracaklardır. Benim cilt tipim yağlı ve kuru . Siz de kendi cilt tipinize uygun ürünü alabilirsiniz. 


Ürünün arkasında ürün hakkın da bilgiler bulunmakta . İçeriğin de neler bulunuyor ? vs vs 
Resmi ekranınıza indirip , büyütüp okuyabilirsiniz. Ben üründen memnunum şimdiye kadar herhangi bir zararını görmedim. 
Şimdi bu kadar. Sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder