15 Ekim 2013 Salı

Bayram Çizimi

Artistik çizimi kursuna başladım bu sene . Okul bitince fırsatı değerlendirmek istedim , işin daha çok başında olduğumuz için henüz karakalem çalışmaları yapıyoruz. Aslında bakarsanız saatlerce çizdiğimiz , çizgiler, noktalar , yuvarlaklar , geometrik şekiller falan cidden işin temeli.
Temeli güzel olanın devamı da güzel oluyor otomatik olarak. Bayram dolasıyla tatildeyiz ama hocamız verilen ödevlerin yanı sıra evde kendiniz karakalem çalışmaları , eskiz çalışmaları yapın deyince bende durmadım.
Amacım bu kursu bitirince "Fashion İllustration" öğrenip bu çalışmaları birleştirerek , film, müzisyen sanatçıların sahne kostümlerini yapmak istiyorum. Tabii bunun için güzel sanatlar şart (bence öyle) kısaca daha çok çalışmam lazım çok :)
Sabancı Oldunlaşma Enstitüsü kadın giyim modelistliği mezunuyum ve modelistlik sadece tasarlanan kıyafetin kalıbını çıkardığı için tasarım kısmını pek yapmıyorduk.
Neyse efenim bir karakalem yüz çalışması yaptım , çok hoşuma gitmedi ama yine de koymak istedim .



Sağlıcakla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder