14 Ekim 2013 Pazartesi

Kitaplar ve Evdekilere Selam

Ayşe Kulin cidden konuların en derinden işleyen yazarlardan biri. "Gizli Anların Yolcusu"nun devamı olan "Boranın Kitabı" ve bu yolculuğun son kitabı olan "Dönüş" ile muhteşem bir dönüş yapmış :)
Uzun zamandır almak istediğim kitaplar arasındaydı kendisi.
Yine dili akıcı , sade ama merak uyandırıcı. Keşke gizli anların yolcu'su serisinin son kitabı olmasaydı ama tadında bırakmak en güzeli.
Bir konu uzatılınca giderek konu dışına çıkılıyor ve artık o tadı veremiyor.
İkinci kitap ise Ahmet Batman "Soğuk Kahve" adlı şiir tadına sıcacık bir kahveyle bu soğuk kış günlerinde içinizi ısıtacak bir kitap.
Ben çok sevdim , yine aynı yazarın " Sabah Uykum" adlı kitabını almayı düşünüyorum.
Albüme gelince, onlar MUHTEŞEM bir grup; Yüzyüzeyken Konuşuruz.
Evet evet bugün albümleri elimde. Albümün adına gelince fazla samimi "Evdekilere Selam".
Bu üçü de benim . Ruhidir benim adım :)
Sağlıcakla..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder